Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Joy - 17 januari 2015 15:02

jao, idag är jag inte glad..idag är jag verkligen på deppig humör... ja jag har pms.

Har nog redan skällt ut min kille x antal gånger idag, och ska jag vara ärlig så var det faktiskt inte om vettiga saker.

JAPP..den gången under månaden problem.


Igår så åkte vi faktiskt till affären för att förbereda mig för detta, så igår köpte jag stor cola, energy dryck och så klart paprika pringles och saltiga godisar. Och så köpte jag skumtomtar till killen min, påvägen till kassan för att betala allt så körde jag och min kille en deal. Han fick sina skumtomtar för sig själv, och så skulle jag få mina saltiga godisar för mig själv. Så dig när jag verklign behövde det godiset..så frågade jag min babe om han hadde set en av mina påsar..gissa vad han svarade då?


"opps jag åt dom under natten"


GUUUUUUUD SÅÅÅ SUUUR JAG BLEEEV.


Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så sur på honom...eller jo kanske förra gången det var min tur i månaden.

Men iallfall..så började han så klart att klaga på mig för att jagklagade över godiset.

HERREGUD...även om han är så sööt och jag älskar honom till månen och tillbaka så måste jag medge att han är nog den mest icke så smarta personen på denna jord.

Vi har varit tillsammans i 1år och 5 månader och så har han verkligen inte lärt sig att godis är det som är det mest viktigaste skatten för mig under 3 dagar i månaden. Så ja.


//LifeWithJoy


Presentation


Life With Joy skapade jag för min egen skull, så dom flesta inläggen kommer att vara för min skull och inte någon annans..Så här är det bara random saker som kommer vara över allt på bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards