Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Joy - 10 januari 2015 02:20

Ja nu har ju skolan börjat igen..somsagt.

Så dom senaste två dagarna har jag haft fullt upp med att sova efter skolan.

Kan säga er..att lyckas vända dygnet under jullovet ångrar jag så in i helvete.

I onsdags när jag skulle sova då, gick jag och la mig kl9...ja vi kan säga att jag inte somnade fören 2-halv 3.

Så jag kände mig bokstavligen som en Zombie..men det tyckte jag nog faktiskt alla gjorde i skolan  torsdags.

Men med tanke på att jag bor ute på landet så måste jag ju upp  tidigt för att komma i tid till skolan som ligger i stan.

Och det var ju samma problem i fredags, så under lektionen så somnade jag.


Men jaja nu är jag iallfall hos killen, och vi har väl inte gjort mycket. Vi spelade kort med hans bästavän, och memo med hans bröder vilket var rätt så intresseant med tanke på att jag och hans näst äldsta bror gaggade ihop oss och anklagade min kille och deras lille bror för fuskare. VILKET DOM FAKTISKT GJORDE.

Efter det gjorde vi inte så mycket...

Killen fick ju trösta mig  för nån minut sen, jag fick bara en sån klump i magen vilket ledde till panikattack. 

Men killen min är ju så fruktansvärd van med mina små problemer så han höll ju om mig så länge det behövdes.

Ibland undrar jag fanimej hur jag hadde klarat mig utan honom.  Han kanske inte är så jätte känsligmässig av sig och han kanske inte kan hantera hans egna känslor eller någon annans. Men han finns där verkligen för mig när även när jag inte behöver honom och jag älskar honom ohört mycket.


Men nu dock har han inte så mycket tid med mig för att han sitteroch spelar WOW, japp killar och tjejjer jag är tillsammans med världens största nörd/IT-bög. HAHAHHA<3  


// Joy

Presentation


Life With Joy skapade jag för min egen skull, så dom flesta inläggen kommer att vara för min skull och inte någon annans..Så här är det bara random saker som kommer vara över allt på bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards