Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

fortsättningen av denna dagen.

Av Joy - 4 januari 2015 18:57

jaha det är nu jag tänker om jag ska ljuga för er eller inte, ska jag ljuga för er och komma upp med massor av fantastiska sake som  har hänt idag, som t.ex.att idag har jag åkt till paris och räddat världen. Eller ska jag vara ärlig och säga att idag har jag gjort NADA, inte ett ända skit.

Jag har inte ens gjort dom sakerna jag har lovat mig själv att göra i flera dagar.


Men jaja måndag imorgon få ta mig själv i kragen och göra det imorgon isället..


Btw, jag vet att det alltid är kul att läsa blogg med bilder, MEN  tror mig jag är helt besatt faktiskt att ta bilder..men jag går inte runt med en stor/mellan eller liten systemkamera. Utan jag går runt med min underbara älskade Nokia Lumia mobil som jag verkligen kan försäkra er tar skit bra bilder. Men för inte så länge sen så råkade jag ju tappa min lilla baby på golvet så skärmen sprack ju och nu är den på lagning så jaaaao. Men kommer försöka ändån via min surfplatta(som jag gör denna inläggen ifrån)


Men så länge, ha tålamod gott folk. Snart finns det en ansikte på mig.


//Life With Joy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joy - 20 januari 2015 19:02

YEAH..igår var inte en så bra dag, jag bråkade med min kille och jag hade värsta huvudvärk. Men idag mår jag prima as fucked..okej praktiken var väl kanske lite tradig men det var helt okej. Och efter praktiken så träffade jag min vän som vet allt om...

Av Joy - 17 januari 2015 15:02

jao, idag är jag inte glad..idag är jag verkligen på deppig humör... ja jag har pms. Har nog redan skällt ut min kille x antal gånger idag, och ska jag vara ärlig så var det faktiskt inte om vettiga saker. JAPP..den gången under månaden problem. ...

Av Joy - 10 januari 2015 02:20

Ja nu har ju skolan börjat igen..somsagt. Så dom senaste två dagarna har jag haft fullt upp med att sova efter skolan. Kan säga er..att lyckas vända dygnet under jullovet ångrar jag så in i helvete. I onsdags när jag skulle sova då, gick jag oc...

Av Joy - 7 januari 2015 21:35

Är jävligt trött just nu, men kan inte sova fören mitt hår har torkat. Och så dum som jag är ibland så måste jag alltid duscha innan jag sover. -.-   Men iallafall..Imorgon är skola. YEAH. feta glad och taggad. För imorgon ska jag träffa kompis...

Av Joy - 7 januari 2015 15:09

Senaste gången jag var i filippinerna var när jag gick i 2an. Min mamma har 12 syskon,  så gissa om jag har en stor familj från min mammas sida? JA hahaha, det var en tid av glädje kan jag säga er, det var helt underbart. Och den uppmärksamheten ...

Presentation


Life With Joy skapade jag för min egen skull, så dom flesta inläggen kommer att vara för min skull och inte någon annans..Så här är det bara random saker som kommer vara över allt på bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards