Direktlänk till inlägg 3 januari 2015

Vad för typ är jag?

Av Joy - 3 januari 2015 22:27

Hejsan, och välkommen till Life with Joy. 

 

Mitt namn är joy, ja jag vet det är en riktigt udda namn..och ja jag vet precis vad det betyder.

Men fortsättningen följer då.. 

 

Så vad för typ är jag då??

Jag kan väl säga att jag är rätt så glad tjej..och precis som andra tjejer har man sina nedgångar oxh uppgångar. 

Och jag lovar er det har jag verkligen haft..jag har flyttat ett x antal gånger.  Men ooosh det kan ju verkligen inte beskriva vad för typ jag är hi hi.

 

Som ni ser har jag också humor......kanske rätt så torr en .

 

Hmm..jag älskar läsa böcker, faktiskt så brukar jag sitta i timmar bara för att bli klar men EN bok.

Man kan väl säga att jag är som en helt vanlig svensk ungdom..Men är inte den typen av ungdom som festar och dricker mycket..bara lite då då ;) (skojar)

 

Man kan säga att jag är den lata ungdomen som för det mesta håller sig inne och kanske spelar spel eller kort lite då och då...wow jag tror jag precis beskrev mig som en mes..

HOST!

jag kan beskriva mig bättre..jag lovar. hmm.

Jag är den typen av tjej som sitter och spelar spel eller kortlek och ända gången jag går ut är när jag ska ut och röka( ja det verkar bättre eller)

FYFAN va cool jag är va?? eller nej.

 

Men jajja fortsättningen följer IGEN.

som ni har märkt har jag dåligt och torr humor ända gången folk skrattar åt mig är när jag rammlar, eller gör en tabbe.

Men somsagt jag är som vilken ungdom som helst  jag umgås med kompisar, SHOPPPAR(vilket jag gjorde idag btw).

strular med min kille konstanst...HOST..IGEN.

Annars när man inte är med kompisar, killen eller läser böcker o övrigt så sitter jag också hemma och kollar 100 serier, btw någon som följer

  det är en ny serie jag och min syster följer feeeeta bra är den.

hahaha men ja det är väl en liten del av mig på denna inläggen. 

Om jag nu kommer ihåg att jag skaffat mig en blogg så kanske ni får se mer av mig..(vilket ni kommer gör)

Så tror jag att ni själva kommer få en sammanfattning av mig.

Men jag tänker iallfall avsluta denna inläggen med att skriva att jag är en jätte snäll tjej som gillar att ha tråkigt :D


men jaja.


HA DET SÅ BRA MED ER GOTT FOLK// LIFE WITH JOY

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joy - 20 januari 2015 19:02

YEAH..igår var inte en så bra dag, jag bråkade med min kille och jag hade värsta huvudvärk. Men idag mår jag prima as fucked..okej praktiken var väl kanske lite tradig men det var helt okej. Och efter praktiken så träffade jag min vän som vet allt om...

Av Joy - 17 januari 2015 15:02

jao, idag är jag inte glad..idag är jag verkligen på deppig humör... ja jag har pms. Har nog redan skällt ut min kille x antal gånger idag, och ska jag vara ärlig så var det faktiskt inte om vettiga saker. JAPP..den gången under månaden problem. ...

Av Joy - 10 januari 2015 02:20

Ja nu har ju skolan börjat igen..somsagt. Så dom senaste två dagarna har jag haft fullt upp med att sova efter skolan. Kan säga er..att lyckas vända dygnet under jullovet ångrar jag så in i helvete. I onsdags när jag skulle sova då, gick jag oc...

Av Joy - 7 januari 2015 21:35

Är jävligt trött just nu, men kan inte sova fören mitt hår har torkat. Och så dum som jag är ibland så måste jag alltid duscha innan jag sover. -.-   Men iallafall..Imorgon är skola. YEAH. feta glad och taggad. För imorgon ska jag träffa kompis...

Av Joy - 7 januari 2015 15:09

Senaste gången jag var i filippinerna var när jag gick i 2an. Min mamma har 12 syskon,  så gissa om jag har en stor familj från min mammas sida? JA hahaha, det var en tid av glädje kan jag säga er, det var helt underbart. Och den uppmärksamheten ...

Presentation


Life With Joy skapade jag för min egen skull, så dom flesta inläggen kommer att vara för min skull och inte någon annans..Så här är det bara random saker som kommer vara över allt på bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards